El cas de Casa Ametller

Comissió de Formació i Informació

A 30 Panxes ens preocupem per la coherència a la hora de triar els nostres productes i vigilem que el que tenim sigui ecològic o de comerç just. I intentem que els procuctes puguin ser de proximitat, tot i que per diferents motius també en tenim de no tan propers. Aquests valors sembla que van creixent entre el comerç, però ens podem fiar de tot el que ens venen amb eslògans com el “Sense intermediaris” de Casa Ametller o altres de km.0 o productes de proximitat que podem veure als supers i hipermercats? Aquí us deixem aquest article de la revista Opcions:

Recuperem un fragment del quadern del número 46 dedicat a consum de productes de proximitat (primavera 2014). És un requadre que parla d’una empresa que ha crescut com l’escuma a Catalunya sota la bandera “Sense Intermediaris”; parlem de Casa Ametller. Segur que

Ver la entrada original 476 palabras más

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s