» “He de començar fent una confessió pública: al 1987 vaig causar la mort d’un home. Vaig estalviar mig milió a la companyia i vaig ser premiada per això. Sé com les assegurances mèdiques mutilen i maten els pacients” cafeAMBllet.com

 

Per Albano Dante Fachin Pozzi (Twitter: @_cafeambllet)

L’any 2007 el director nordamericà Michael Moore va fer un documental titulat Sicko, on s’analitza el funcionament de les assegurances privades de salut als Estats Units. Un dels moments més colpidors de la pel·lícula és la intervenció de la doctora Linda Peeno davant el Congres dels Estats Units. Peeno era “inspectora mèdica” en la mútua privada “Humana” però un dia no va suportar més fer aquesta feina:

Continua vía » “He de començar fent una confessió pública: al 1987 vaig causar la mort d’un home. Vaig estalviar mig milió a la companyia i vaig ser premiada per això. Sé com les assegurances mèdiques mutilen i maten els pacients” cafeAMBllet.com.

Responder

